Działania marketingowe po eventach medycznych

Posted In Zdrowie na co dzień - By Alicja Zielińska On piątek, Listopad 7th, 2014 With 0 Comments

Eventy medyczne organizowane są głównie po to, aby zainteresować zgromadzonych ludzi produktami, usługami i tak dalej, praktycznie wszystkim co wiąże się z branżą medyczną. Wiadomo jednak, że nawet jeżeli niektórzy poddadzą się darmowym badaniom, albo skorzystają z promocyjnych produktów medycznych, niekoniecznie będą pamiętać o tym wydarzeniu za miesiąc, rok czy kilka lat. Dlatego pomimo podchwytliwych działań marketingowych mających miejsce w czasie eventów, wykonywane są dalsze czynności, zmierzające nie tylko do przypomnienia, ale również do ponownego zachęcenia i poinformowania chociażby o nowościach.

Marketing po eventach

W czasie organizowanych eventów medycznych, organizatorzy czy osoby promujące konkretne rzeczy, z reguły na wszystkie możliwe sposoby pozyskują od zgromadzonych tam ludzi kontakty. Adresy mailowe, numery telefonu, a nawet adres zamieszkania. Dzięki temu mają możliwość przesyłać rozmaite oferty, informacje o nowych produktach czy usługach, bądź karty rabatowe. Wszystko to ma na celu zachęcić do ponownego skorzystania z usługi medycznej konkretnej marki.

Organizatorzy działają podchwytliwie

Profesjonalna organizacja eventów medycznych najczęściej odbywa się za pośrednictwem równie profesjonalnej firmy jak mobilnebadania.pl. Organizatorzy specjalizujący się w danej branży, po części marketingowej, częściowo zaś medycznej, swoje działania w celu zdobycia jak największej liczby klientów, wykonują dość podchwytliwie. Choć wszystko wydaje się takie naturalne, to jednak ukryte w danym wydarzeniu są metody, dzięki którym ludzie się nabierają, ulegają, a często pozwalają na dalsze kontaktowanie się.

Organizowanie eventów to trudna sprawa, ale okazuje się, że daje pożądany efekt. Dlatego coraz więcej firm decyduje się na skorzystanie z tego rodzaju usług. W końcu każdemu zależy na tym, aby zwiększyć zainteresowanie wokół swoich produktów i usług medycznych. Przecież od tego zależy zysk. Profesjonalne eventy i zdobyte podczas nich kontakty, to szansa na dużo lepszą przyszłość.

About the Author

Leave a comment

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>